Brugernummer:
Password:
Hjælp til login
  Forfatter: niels sandgaard   Oprettet: 05/06-2009 - 13:42  
sognegården

jeg har selv besøgt indoor-golf en enkelt gang, men jeg ser ikke mange biler holde foran sognegården, når jeg på tilfældige tider kommer forbi.

det ville derfor være ønskeligt med en statistik over, hvor mange der benytter faciliteterne og opdelt på månedsbasis? og særskilt gerne for elitespillere, som jo var stærke i argumenterne for at anskaffe denne træningsmulighed.

senest til generalforsamlingen, hvor det vil være oplagt, at gøre status.

i øvrigt undrede det mig, at vores træner ikke tilbød vintertræning i indoor-golfcentret??
  Besvaret af: Jens Hornshøj   Oprettet: 05/06-2009 - 21:34  
Selvfølgelig skal man evaluere på ordningen med sognegården. På den måde kommer der åbenhed og forståelse for hvad et sådan Indoor Center kan bruges til. I en evaluering synes jeg blot der bør indgå flere faktorer end antallet af brugere.

Uden at have tal på hvor mange gange elitespillere har brugt Indoor Golf vil jeg dog sige at det har dannet ramme om vores ugentlige træning i perioden midt januar til omkring 1. april. Herudover selvstændige træningsdage.

Et forsigtigt bud på hvorfor du ikke ser nogle biler foran sognegården kunne være at det er sommer.

Vi ses på banen i weekenden. Nogle af landets bedste spillere skal i kamp, kom og støt klubbens hold!
  Besvaret af: Mikkel Olsen   Oprettet: 08/06-2009 - 01:12  
jeg undres virkelig meget hvordan sådan et indlæg kan finde sted når vejret er så godt som det?? det jo meget logisk at sognegården som træningsfacilitet er blevet anskaffet og indrettet med hovedmålet at det skulle bruges om vinteren, da man hovedsageligt retter på teknikken om vinteren..

Man kan jo ikke forvente at når pinsedagene lige har været der og der har været nærmest 30 grader og solskin, at hvorfor man skulle være indendørs??

Det med træneren kunne meget vel hænge sammen med at der ikke er særlig stor tilgang i forhold til brugen af sognegården som træningsfacilitet, og det skader jo heller ikke at spørge Mads om det er muligt??

nu er det sådan at jeg er ny i denne klub, og jeg var ikke med til at træffe den beslutning, men jeg må indrømme at det da var endnu et plus for at flytte til Holstebro Golfklub fra Struer Golfklub, men med det antal spillere jeg har snakket med og mødt ude i indoor, er det da klart en succes? det er faktisk meget tæt på at der hver eneste gang jeg har været der, har der været andre som også benyttede sig af denne store mulighed for at forbedre sig som golfspiller.. dette er noget som VIL i fremtiden gavne spillere i holstebro og i nogle tilfælde har det ALLEREDE gavnet nogle..

Mvh.

Mikkel Olsen
Besvar indlæg
Du skal være logget ind for at skrive i forumet.

Hvis du endnu ikke er bruger, kan du oprette dig ved at klikke her

Er du allerede bruger? Log ind herunder:
Email:
Kodeord:
Husk mig:
  Vis alle emner